a
a

logo, huisstijl, identiteit & verhaal

abcclub

Een goed en duidelijk verhaal, een nieuw logo en een bijpassende huisstijl. Arie werd in een nieuw jasje gestoken.

Arie is ontzettend goed in zijn werk, maar kan ook zoveel dat de focus even weg was. In meerdere Design Thinking sessies kwamen we tot de kern, een nieuw verhaal en brainstormde vanuit daar verder op de uitstraling en persoonlijkheid van Arie. 

Uitstraling

Arie hecht veel waarde aan autonomie, zelfstandigheid en eigenaarschap. Tegelijkertijd is Arie ook een beetje dwars (zijn eigen woorden). Hij gaat tegen de status quo in, maar wel op een respectvolle manier. Alles om als HR Manager vooruitgang te creëren. Dat moet niet alleen terugkomen in het karakter van Arie, maar ook in de uitstraling. Tatjana wist dit goed te vangen in het logo en het kleurenpalet. In een handig huisstijlhandboek hebben we alles op een rijtje gezet, zodat Arie altijd hetzelfde kan uitstralen. 

Persoonlijkheid

In het communicatie handboek is de persoonlijkheid van Arie gevangen. Na een aantal design meetings wist Alka het interne merkverhaal te formuleren. Passend bij de huisstijl is er ook een variant geformuleerd om naar de buiten wereld te kunnen communiceren. Kernwaarden, tone of voice, bedrijfspersona en een missie/visie. De persoonlijkheid of het karakter van Arie is klaar.